הדפסת נייר פוטו

הדפסת נייר פוטו

PHOTO

הדפסת נייר פוטו

ב-Pixelim ניתן להגדיל כל תמונה על גבי נייר פוטו מובחר מט / מבריק, בכל גודל שתרצו באיכות פשוט מדהימה. כמו כן ניתן למסגר את התמונה במגוון מסגרות.
המחיר על הדפסת נייר פוטו נמצא בהצעת מחיר.

דברו איתנו / או להזמנות 1700-706-906

להזמנות

הדפסה על זכוכית

GLASS

הדפסת נייר פוטו

הדפסה על נייר צילום היא השתקפות של הייחודיות שלך.

בעולם המודרני של הטכנולוגיות הדיגיטליות אנו מצלמים כל הזמן – בבית, בחופשה, בטיול, בעבודה … אנו מצלמים את עצמנו, אהובים, ילדים, עוברי אורח, אוכל, מבנים, נופים … אך באיזו תדירות אתה מדפיס תמונות? כשאי אפשר היה לראות תמונה לפני פיתוחה, לא הייתה שום שאלה “להדפיס או לא להדפיס”. כיום הדפסת תמונות הפכה פחות פופולרית – אך לשווא. אין דבר טוב יותר מאשר להדפיס תמונה ולהשאיר אותה בבית – אחרי הכל, בין אלפי המסגרות בארכיון שלך, תמונות טובות פשוט יאבדו.

בעזרת בית הדפוס STARSPRINT, הדפסה על נייר צילום תעזור לכם לשמר זיכרונות ולעתים קרובות לחזור לאותם רגעים נפלאים בצילום שחוויתם ורציתם לתפוס.

ניתן להדפיס תמונות בפורמטים שונים – לשמור באלבום, להכניס אותן למסגרות, או לקשט את הדירה באמצעותן. הדפסה בפורמט רחב על נייר צילום מעניקה תוצאה איכותית ומרשימה.

האם אתה יודע ליצור חללים מעוצבים וייחודיים שלאף אחד אחר לא יהיה? התמונות שלך יעשו עבודה מצוינת במשימה זו. ככלל, ציורים תלויים על הקירות – אך מדוע שלא תיצרו ציור משלכם מהתצלום שהבאתם מחופשה? זה ישקף אותך לחלוטין. מה אתה אוהב – להירגע על הים או לחקור ערים ענקיות? הדפסת התמונות שלכם על נייר צילום תזכיר לכם את הרגעים הטובים ביותר שחוויתם.

הדפסה צבעונית על נייר צילום היא פיתרון נהדר למי שאוהב צילום. לא משנה אם זה המקצוע או התחביב שלך, אין שום דבר שמונע ממך להעביר את היצירות שלך מהדיגיטל לדפוס. 

בבית הדפוס Pixelim תוכלו להזמין הדפסה על נייר צילום בכל פורמט – מקטן לגדול. ובכל כמות. הדפיסו תמונות לעיצוב הבית שלכם, לתערוכה או לעיצוב המשרדים שלכם. 

 
סל הקניות
אין מוצרים בעגלה!
+ הוסף חדש
0