הדפסה על קשיחים

הדפסה על קשיחים

GLASS

הדפסה על קשיחים 

חברתינו רכשה מדפסת UV מבית HP, המדפסת מסוגלת להדפיס משטחים גדולים. ואנו מסוגלים להדפיס כמעט על כל משטח ישר עד עובי של 6.5 ס”מ. כמו כן ניתן להדפיס צבע לבן על משטחים כהים. העמידות של ההדפסה הוא לשנים רבות וניתן להדפיס על חומרים כגון: פרספקס, אלומניום, עץ, מתכת, זכוכית, פי.וי.סי (P.V.C) קרמיקה, שיש, פורמיקה דלתות,ועוד…

ההדפסה מתבצעת ע”י מדפסת HP SCITEX  ברוחב של 162 ס”מ ובאורך לא מוגבל.

ההדפסה מתבצעת בשישה צבעים, או ארבעה צבעים בשימוש עם צבע לבן!

דברו איתנו / או להזמנות 1700-706-906

הדפסה על זכוכית

GLASS

הדפסה על קשיחים

הדפסה על קשיחים אחד מסוגי עבודות הדפוס הוא העברת חומר גרפי למשטח קשיח. לפני הופעת ההדפסה האולטרה סגולה נעשה שימוש בסרט עם תמונה שהונח על המוצר. עם התפתחות טכנולוגיות ה- UV הצורך הזה נעלם – כעת ניתן להדפיס את הדיו על פני המדיה באמצעות מדפסות מיוחדות. למכשירים אלה יש מנגנונים המאפשרים שימוש בבסיסים גדולים ונייחים. מערכת הגלילה של המדפסת נעה על פני המוצר ומעבירה אליו את התמונה, ואילו המדיה עצמה נשארת נייחת. זה מרחיב את אפשרויות ההדפסה – שיטת הדפסה זו משמשת לא רק בייצור מוצרי פרסום, אלא גם למשל בייצור רהיטים.עכשיו אתה יכול להחיל רישומים ועיצוב על ארונות או מראות גדולות.

לחברת STARSPRINT יש את הציוד הדרוש להדפסה ישירה על חומרים קשיחים. אנו מתמחים ביצירת עבודות מכל מורכבות שהיא – הדפסה בפורמט רחב בצבעים ברזולוציה גבוהה ובאיכות מרבית, בכל גודל, צבע וצורה שתרצו. 

 

אמצעי הדפסה על חומרים קשיחים:

הטכנולוגיה מאפשרת להדפיס תמונות גרפיות על הסוגים הבאים של חומרים קשיחים:

  • זכוכית. חומר מבטיח להדפסה. משתמשים בו במבני פרסום ובעיצוב פנים. ניתן להשיג תוצאות מעניינות על ידי הדפסה ישירה של דיו על זכוכית, ממשטחים למיניהם ועד ויטראז’ים צבעוניים.
  • אַקרִילִ. בסיס פולימרי קשיח עם משטח חלק. זהו החומר העיקרי לבאנרים, שילוט, קופסאות תאורה ומבני פרסום אחרים. לרישום וכתיבה על אקריליק משתמשים בהדפסת UV, בה הציור חשוף לקרינת UV והדיו מתקשה. המוצר המוגמר עמיד בפני שחיקה וניתן למקומו בחוץ.
  • מַתֶכֶת. מדיה להדפסה זו מספקת חיי מוצר ארוכים. כדי שהצבע ישתלב היטב על הבסיס, המתכת חייבת להיות חלקה – ללא שריטות, חלודה ושקעים. לצורך הידבקות של הדיו, מטפלים במשטח בהרכב כימי לפני ההדפסה. הבסיסים עשויים מאלומיניום, נירוסטה וסגסוגות מתכת.
  • עץ. חומר טבעי זה מחזיק דיו היטב. לאחר החלת התמונה, ניתן להפוך את מוצר העץ לייחודי -ציפוי לכה, עץ מובלט או מיושן. בסיס זה מאפשר אפקטים וינטאג ‘ועיצוב דקורטיבי אחר. הדפסת עץ משמשת בייצור רהיטים, למשל, לקישוט חזית ארונות או דלתות.

שיטות הדפסה:

ישנם מספר סוגי הדפסות, תלוי במוצר ובמאפייני הבסיסים המשמשים:

  • הדפסת אותיות. שיטה בה האלמנטים הבולטים עם הדיו המוחל עליהם על לוח ההדפסה גבוהים יותר מאלה הריקים. החללים בין החלקים הבולטים אינם נוגעים במשטח המוביל. שיטת הדפסה זו ידועה כבר 1000 שנה ודווקא בשיטה זו השתמשה המדפסת הראשונה באירופה, יוהנס גוטנברג. כיום, אלמנטים להדפסה מיוצרים מפוטו-פולימרים ומחומרים מחוזקים על בסיס נקבובי. פני המשטח הם ניטרלים מבחינה כימית ומחזיקים היטב צבע על בסיס אלכוהול ומים וצבע שמן. ההדפסים ברורים והאיכות ברמה גבוהה מאוד.
  • הדפס שטוח. בתצוגה זו, אלמנטים של אותיות וחלל נמצאים באותו הגובה. הם מעובדים, למשל, בלחץ אלקטרוליטי, וכתוצאה מכך הצבע אינו נטמע באלמנטים הריקים.
  • הדפסת אינטגליו. בשיטה זו, אלמנטים בהדפסה שקועים לתוך לוח ההדפסה. התמונה המיושמת מוטבעת – ניתן לכוונן את גובה שכבת הצבע. 

שיטות קלאסיות אלה להעברת חומרים גרפיים למדיום היו ידועות כבר יותר ממאה שנה. כיום הם מוחלפים בהדפסה דיגיטלית, שהיא זולה יותר, דורשת פחות זמן ייצור ומייצרת תמונות באיכות גבוהה. לדוגמא, בכדי להוציא ספר לאור אינך צריך להכין לוחות הדפסה, להכין את הסט שלהם ולעבד אותם בתמיסות כימיות, מספיק שיהיה לך פריסה דיגיטלית. הטכנולוגיה מאפשרת לך ליישם חומרים גרפיים על כל מדיום, כולל משטח קשיח.

שירותי הדפסה על חומרים קשיחים

חברת Pixelim מדפיסה על חומרים קשיחים בכל גודל. אנו עושים שלטי חוצות, שלטי פנים, חלונות ויטראז, ארגזי תאורה, תמונות קנבס, הדפסות על אלומיניום ועוד…

 הנחות ניתנות להזמנות בכמויות גדולות. יש לנו משלוח לכל נקודה ונקודה בה אתם נמצאים.