הדפסה על עץ

WOOD

תרצו להדפיס על עץ? כיום ניתן לבצע את הדבר באופן מהיר למדי, כאשר רמת הדיוק והאיכות הסופית תהיה גבוהה במיוחד. אין זה משנה מהי סוג ההדפסה בה תהיו מעוניינים. כל שעליכם לדעת זה שכאשר ניגשים להדפיס על עץ, יש צורך לבצע את הפעולה באופן מדויק, כך שתוכלו ליהנות ממוצר סופי בעל רמת גימור גבוהה ככל הניתן.

 

שימו לב שהדפסה על עץ הינה הדפסה אשר דורשת מיומנות רבה. במידה ובעל המקצוע אינו מבין מספיק את הדברים שעליהם הוא אחראי, הוא עלול לפגוע בעץ ואף לגרום לכך שהתוצר הסופי שמתקבל הינו לא ישר, לא מקצועי וחובבני ביותר.

חברת Pixelim מציעה ללקוחותיה הדפסה על עץ.
ישנן 2 סוגי הדפסה על עץ:

סוג ראשון:
ניתן להדפיס את התמונה ישירות על העץ בהדפסת UV, ולשמור על מרקמו של העץ ומראהו, או לחלופין להדפיס על העץ ראשית דיו לבן לאטימה ועליו להדפיס את תמונתכם.

בעזרת מדפסת משוכללת אנו מדפיסים ישירות על העץ (ללא צורך באף חומר נוסף פרט לדיו משובח), דבר המקנה לעץ ולהדפסה עמידות רבת שנים.

ניתן להזמין את העץ עם גימור פאזה יוקרתי או קנט בשלל צבעים.

סוג שני:
FlatWood – MDF – לתוצאה יוקרתית ניתנת אפשרות להדפסת התמונה על עץ.
ההדפסה על העץ נעשית בשיטה מיוחדת שייבאנו בלעדית מקנדה.
התמונה מודפסת באיכות מלאה ובקרת צבעים מקסימלית. ובנוסף התמונה מקבלת שכבת הגנה Art Sheild מעליה, שכבה זו מגנה על התמונה מנזקים, טביעות אצבע, כתמים, דהיית הצבע, ולכלוך.
לאחר מכן, מוטבעת התמונה בתהליך מיוחד על עץ MDF דקורטיבי עם גימור פאזה יוקרתי.

לבחירתכם 16 גוונים לגימור על מנת להתאים צבע העץ לתמונה או לעיצוב הבית.

ניתן להעלות תמונה שלכם ולקבל הצעת מחיר במחירון.

 ניתן להזמין את העץ עם גימור פאזה יוקרתי או קנט בשלל צבעים.

הדפסה עץ MDF דקורטיבי עם גימור פאזה יוקרתי:

הדפסה ישירות על עץ:

דברו איתנו / או להזמנות 1700-706-90

הדפסה על עץ

בכל חללי פנים מודרניים יש הרבה לוחות עץ: דלתות וחזיתות של רהיטי ארונות, רצפות פרקט, משטחים, מחיצות. כל זה יכול להפוך לאזור לפתרונות עיצוב שייצרו אווירה ייחודית בחדרכם. זה בזכות טכנולוגיות מודרניות של הדפסה על עץ.

שיטות להדפסה ישירה של תמונות צבעוניות על משטחי עץ מבוססות על הדפסת סובלימציה. זה מתאים גם לחללי פנים למגורים וגם למשרדים. המחירים להדפסת סובלימציה נמצאים כעת ברמה המאפשרת שימוש מאסיבי בטכנולוגיה זו ליצירת פתרונות עיצוב ייחודיים למתחם.

נעשה שימוש בציוד מקצועי להחלת התמונה על משטח העץ. מדפסות לעבודה כזו מיוצרות בשלושה סוגים: לייזר, הזרקת דיו וסובלימציה תרמית. כולם מספקים איכות גבוהה של התמונה המתקבלת, וההבדל נעוץ בעלות התחזוקה ובעלות חומרים מתכלים.

 

 

חומרים להדפסה על עץ

מכיוון שבייצור תעשייתי משתמשים בסוגים שונים של עץ ומוצרי עץ, טכנולוגיות הדמיה מתאימות להדפסה על סוגים שונים.

  • קרשים מעץ מלא הם האופציה היקרה ביותר, ויוצרים סביבה מפנקת אך נעימה.
  • דיקט וסוגים שונים של לוחות על בסיס עץ: סיבית, MDF, סיבית למינציה ואחרים – גרסה חופשית יותר, שגם מתאימה היטב להדפסה מקצועית.
  • אריחים ופנלים דקורטיביים, לרבות פרקט ולמינציה, כמו גם מוצרי עץ פורניר מוגמרים, שמהם תוכלו ליצור דפוס או תבנית מורכבים.
  • משטחי עבודה, דלתות, מסכים, לוחות קיר, לוחות עץ ופריטים אחרים מעץ שיכולים להפוך למרכז הפנים שלך.

איכות התמונה המוגמרת עשויה להשתנות בהתאם לסוג החומר בו נעשה שימוש. עם זאת, הטכנולוגיות המודרניות מאפשרות לצמצם את ההבדלים הללו למינימום, מה שלא יהיה קריטי ולא יפגע בשום צורה במעלות האסתטיות של המוצר. בין אם מדובר במשטח עבודה מעץ מלא ובין אם מדובר בדלת ארון סיבית, התמונה תתגלה כצבעונית ומפורטת.

תהליך הדפסת עץ

לפני שמזינים את בסיס העץ למכשיר ההדפסה, מעבדים את פני השטח שלו, מנקים אותו משומן ומזהמים אחרים, במידת הצורך, מכסים בשכבת פריימר לרמה וליצירת הרקע הדרוש ליישום התמונה.

  • ואז בסיס העץ מקובע על מסגרת התמיכה של המדפסת, הקובץ עם התמונה הנדרשת משוגר להדפסה, ומכשיר ההדפסה, נע לאורך הבסיס, שורה אחר שורה, תוך יישום ההדפס הרצוי.
  • במהלך הפעלת המדפסת הצבע חודר לשכבות העץ העליונות ומתקבע בהן בהשפעת טמפרטורה או קרינה אולטרה סגולה. אבקה (במדפסות לייזר) או הרכב צבעוני נוזלי (בהזרקת דיו) מסוננת עם הבסיס.

לאחר החלת התמונה, בסיס העץ יוצא מהמדפסת, והמוצר מצופה בלכה. זה מעמיק את הצבעים במבנה העץ ומגן עליו מפני דהייה ונזק אחר למשך מספר שנים.

טכנולוגיית דפוס אולטרה סגול

הגישה האחרונה ביותר להדפסת עץ מקצועית היא השיטה מבוססת UV. מהותה נעוצה בעובדה שקרני UV מחליפות באופן פונקציונאלי את החימום הקל, המקדם את חדירת הצבע למבנה העץ. יחד עם זאת, עלות השיטה באמצעות קרינה אולטרה סגולה ניתנת להשוואה למחיר הדפסת סובלימציה. טכנולוגיית UV מספקת גם תמונות מוגמרות באיכות גבוהה, ידידותיות לסביבה ועמידות.