הדפסה על זכוכית אקרילית

הדפסה על זכוכית אקרילית

GLASS

הדפסה על זכוכית אקרילית

הדפסה ישירה על זכוכית אקרילית
(פרספקס) מוצמד לפי.וי.סי הינה מוצר חדיש וייחודי!

ההדפסה מתבצעת ישירות על זכוכית אקרילית (פרספקס) שקוף בעובי 3 מ”מ: הדפסה אחורית עם כיסוי ואטימה של דיו לבן. הזכוכית אקרילית (פרספקס) המודפסת מוצמדת בחלקו האחורי ללוח פי.וי.סי לבן בגודל זהה לזה של הזכוכית אקרילית על ידי דבק קריסטלי מיוחד. בגב לוח הפי.וי.סי, מוצמדת מסגרת עץ בגודל קטן יותר (לא נראית לעין), להרחקה מהקיר ולתליה.
ההדפסה האחורית (בגב הזכוכית אקרילית) בשילוב עם אטימת הדיו הלבן ופלטת הפי.וי.סי המוצמדת, מעניקה חדות ועומק מדהימים לתמונה.

 

ההדפסה מתבצעת ע”י מדפסת HP SCITEX עם דיו מקורי!

הדפסה על זכוכית נחשבת לדבר מאוד יוקרתי ואיכותי.
ההדפסה מתבצעת בשישה צבעים, או ארבעה צבעים בשימוש עם צבע לבן, דבר המקנה לתמונה חדות באופן בלתי רגיל.

דברו איתנו / או להזמנות 1700-706-906

להזמנות

הדפסה על זכוכית

GLASS

הדפסה על זכוכית אקרילית

תמונה שלך על אקריליק עם אפקט עומק ייחודי!
הוסף מגע של קלילות ואסתטיקה מודרניים לחלל הפנים שלך. ציור אקרילי מעולם לא נתפס כרהיט. המשטח חסר המסגרת שלו מסוגל ליצור אפקט עומק ייחודי שישמח את האורחים שלכם. הודות לטכנולוגיה מהפכנית, ניתן להדפיס תמונות באיכות UltraHD. תקבלו הרבה תגובות חיוביות מעומק התמונה, שנוצר על ידי שילוב של ציפוי אקרילי ותמונה באיכות גבוהה.

הדפסה צבעונית על אקריליק:
התמונה המודפסת על אקריליק באמת מרשימה במקוריותה, כאן מקבלים עומק צבע עם בהירות ועומק תמונה יוצאי דופן.
כיסוי התמונה באקריליק 3, 5 או 8 מ”מ
מגוון רחב של גדלים
מראה ייצוגי
עיבוד צבע עמוק
תמונה חדה
אפקט תלת ממדי

תכונות של הדפסת תמונות על אקריליק:
אקריליק הומצא על ידי כימאים גרמנים בשנות השלושים כחלופה לזכוכית וכינה אותו “זכוכית אורגנית”. שלא כמו זכוכית, אקריל הוא קל משקל וחזק במבנה שלו. האקריליק ייחודי בזכות עמידותו ומרקמו האלגנטי. הוא משמש לעתים קרובות בפרסום בתנאי חוץ בגלל יכולתו להעביר אור שמש ואור מפוזרים. מעצבים מודרניים משתמשים לעיתים קרובות באקריליק למטרת עיצוב פנים. על בסיסו נוצרים תקרות זוהרות, לוחות תאורה אחוריים אקסקלוסיביים, דלתות מעוטרות ואפילו ארונות חזית למטבח. תאר לעצמך כמה הזדמנויות נפתחות לפניך עם חומר זה. ואם אתה מיישם גם תמונה על אקריליק, אז אתה יכול לפתור כל בעיה בעיצוב הבית ולגרום להרמוניזציה של החדר.

אקריליק - תושבות:


התושבות עשויות נירוסטה איכותית. הן מחזיקות את הציור בצורה בטיחותית ונראות אלגנטיות. התושבות מונחות בפינות התמונה ועומדות באופן מלא בדרישות העיצוב המודרני וכן, מאפשרות תלייה נוחה ואסתטית של התמונה. אין עוד ברגים ומסמרים! רק פשטות, קיצור, סגנון ונוחות.

הפקה ואיכות ציורים על אקריליק:
חברתנו עוסקת בהדפסה איכותית על משטחים שונים כולל אקריליק. המומחים שלנו עוקבים בקפידה אחר איכות המוצרים בכל שלבי העבודה על הציור, מכיוון שיש לנו את כל הציוד הדרוש לייצורו.

מידע שימושי על הדפסת UV על אקריליק:
הדפסה איכותית על אקריליק
למי שרוצה לגוון ולרענן את פנים המשרד או הבית, הוספת אלמנט כמו צילום המודפס על אקריליק יכולה להוות פיתרון מצוין. הודות למאפיינים הפיזיים של חומר זה, אתה מקבל תמונת אפקט תלת ממדי המשתלבת בצורה מושלמת לתוך פנים מודרני. אנו משתמשים במדפסת משוכללת ומתקדמת ביותר להדפסת התמונה האידיאלית. ציוד זה מאפשר לך לקבל תוצאה מושלמת- תמונה בדפוס איכותי, עם מגוון רחב של גוונים חדים ומודגשים.

מידות צילום להדפסה על אקריליק
הפונקציונליות של הציוד שלנו היא כמעט אינסופית. הפורמט של המוצר הסופי תלוי ישירות ברצונות ובצרכים הפנימיים שלך. בחרו בעצמכם את הגודל הנדרש, או התייעצו עם מעצב פנים שיגיד לכם מה נכון עבורכם. אם אתם אוהבים תמונות קטנות, אז קחו בחשבון שתמונה קטנה יכולה להיראות בודדה מדי על קיר גדול, ולכן מומלץ להזמין מספר תמונות באותו נושא, שידגישו זו את זו בהרמוניה. בדרך זו תוכלו לקבל קומפוזיציה נועזת ויצירתית. אתה יכול ליצור תמונה גדולה מאוד אשר תדהים אחרים בעומק שלה ובבהירות הצבעים שבה.

סל הקניות
אין מוצרים בעגלה!
+ הוסף חדש
0