הדפסת מדבקות

הדפסת מדבקות

WALLPAPER

הדפסת מדבקות

ניתן כיום להדפיס מדבקות לקירות חדרי השינה והמגורים ליצירת אוירה ואפקט עיצובי מרהיב.
אם רציתם נוף מדהים מהסלון, חלמתם על דירה עם נוף לים, או שהילד שלכם יתעורר עם דמויות מצוירות בחדר הילדים שלו, או כל דבר אחר שעולה בדמיונכם, מדבקה לקיר הוא האמצעי היעיל והפשוט ביותר למימוש הפנטזיה… ואנחנו פה כדי לממש לכם את החלום…

מדבקות ניתן להדביק גם על מקררים, דלתות, ארונות, חלונות או כל משטח חלק אחר.
המחיר של מדבקה הוא כ- 80 ש”ח למ”ר כולל מע”מ.

דברו איתנו / או להזמנות 1700-706-906

להזמנות

הדפסה על זכוכית

GLASS

הדפסת מדבקות

בחר את המדבקות שאתה מעוניין בהן! הייצור וההדפסה של מדבקות מרהיבות ביופיין ואיכותן מוצעים על ידי בית הדפוס המקוון STARSPRINT. אנו מדפיסים מדבקות בהתאמה אישית על ציוד מקצועי. הזמינו מדבקות סטנדרטיות, מדבקות עגולות או מדבקות בעלות צורה ייחודית (מדבקות גזורות, מדבקות עם חיתוך צורני).

הזמינו את המדבקות שהן אתם חפצים כבר עכשיו באתרנו. הזמנה מקוונת של מדבקות מיוחדות בהתאמה אישית. 

הדפסת המדבקות שלנו

בית הדפוס שלנו עוסק זמן רב וברמה מקצועית בפעילויות רלוונטיות כל כך לעולם המסחר והעסקים כמו: 

הדפסת מדבקות בהתאמה אישית .

אם אתה הבעלים של ארגון, חנות, בית קפה קטן או אפילו חנות גלידה, אז בטח תהית עם מי עדיף ליצור קשר כדי להדפיס מדבקות .

סוגי מדבקות

אנו שמחים לספק לכם מגוון רחב של מדבקות. המבוקשות ביותר אצלנו הן המדבקות הבאות:

מדבקות סטנדרטיות. מדבקות אלו בדרך כלל מלבניות או מרובעות ונמצאות בשימוש נפוץ. לבקשתך אנו יכולים למצוא כל פורמט של מדבקות מסוג זה.

מדבקות עגולות. ניתן להזמין מדבקות כאלה בקטרים שונים (בין 1 ל -20 ס”מ) באתר שלנו. שלח לנו קובץ לוגו או פריסה מוכנה שתרצה לראות שיוצג על המדבקות שלך, או צור מדבקה עגולה משלך בעצמך.

מדבקות בעלות צורה חופשית הן מדבקות בהזמנה אישית. מתאים אם אתם רוצים להתבלט בקרב לקוחות פוטנציאליים ולמשוך יותר תשומת לב באמצעות הכנת מדבקה יוצאת דופן לעסק שלכם.

גדלי המדבקות להדפסה יכולים להיות מגוונים מאוד. נכין עבורכם מדבקות בכל גודל: החל ממדבקות זעירות מאוד ועד מדבקות גדולות מאוד לוויטרינות וזכוכית, ואפילו מדבקות לדוכני תצוגה.

עלות הדפסת מדבקות

מחיר המדבקות תלוי בעיקר בגודל המדבקה ובחומר: נייר דביק (גרסה סטנדרטית של מדבקות) או פילם (גרסה יקרה יותר, עמיד בפני מים).

בחרו את סוג המדבקה המתאימה לכם, עצבו אותה והתחילו להשתמש בה למטרות פרסום ושיווק. בנוסף, הן יכולות לשמש כקישוט, כמתנה או למטרת פרסום. לעתים קרובות אנשים פונים לבית הדפוס שלנו כדי להכין מדבקות מיוחדות לרכב.

עובדות מעניינות על הדפסת מדבקות

הדפסת מדבקות על נייר עם סרט דביק.
הרעיון הוא כמעט “מיליון דולר”.

על פי הסטנדרטים של ההיסטוריה של ההדפסה, הדפסת מדבקות על נייר עם סרט דביק הינה טכנולוגיה די צעירה, היא עדיין לא בת חמישים שנה. אנחנו מדברים לא רק על מדבקות עגולות ומדבקות צורות מהודרות עם חיתוך צורני (מדבקות בכל צורה שהיא), אלא על כל המדבקות באופן כללי. למעשה, ההמצאה לא הייתה הדפסת מדבקות ככאלו (הם ידעו להדפיס על סרטים וניירות זמן רב), אלא הטכנולוגיה לייצור הסרט הדביק ביותר – הנוסחה הכימית של הדבק, והכי חשוב, הטכנולוגיה להדפסתו על מצע הנייר עם הסרט הדביק. ההמצאה החלה בכך שבתחילה כוסה המצע בשכבת סיליקון, ורק אז הוחל עליו דבק – זה היה כמעט רעיון “מיליון דולר”! המראה של המדבקה פוצץ ממש את כל השווקים. השתנה ללא הכר מראה המוצרים,ואריזות מוצרים, מה שהופך אותו למבריק, עמיד ויעיל מודרני. בסוף שנות ה -70 של המאה הקודמת, הדפסת מדבקות על נייר עם סרט דביק קיבלה אופי של מגיפה “ויראלית” כללית. מבוגרים רבים זוכרים שיצרניות ציוד שמע יפניות השתמשו במדבקות כדי להדביק את הקופסאות שלהם, ולחברות חסות גדולות בעולם, ייצור מדבקות עם הלוגו גרם לפריחה אמיתית בפעילות הפרסום. אולי הסמל הברור ביותר של כל האפשרויות של המדבקה היה מכונית הפורמולה 1, שכל המשטחים שלה אטומים עם סמלי לוגו המודפסים גם על סרט דביק וגם על נייר עם זול ופשוט.

יש לחלק את ייצור המדבקות לשני סוגים – ייצור מדבקות על גבי סרט דביק וייצור מדבקות על בסיס נייר. צורת המדבקה עצמה לא חשובה כאן: היא יכולה להיות מלבנית או מרובעת ( מדבקות בצורת סטנדרט ); צורה עגולה ( מדבקות עגולות ), כמו גם ייחודיות לחלוטין, ייחודיות – מדבקות בעלות צורה חופשית… המדבקה מגובה הנייר מתאימה יותר לשימוש פנימי, ואילו המדבקה מגובה הסרט מתאימה היטב לסביבות חוץ אגרסיביות יותר ומוגנת טוב יותר מפני דהיית שמש. הבדל נוסף הוא כי, ככלל, ניתן להסיר מדבקות על הסרט די בקלות מהשטח המודבק ללא פגע ומבלי להשאיר עקבות, בעוד שלרוב די קשה להסיר מדבקות על בסיס נייר מהשטח (הן קרועות ובלויות כאשר הן קלופות ) ומשאירות סימני דבק. 

אנו נתקלים במדבקות כל יום בחנויות, בבית, בעבודה, אנו רואים אותם בחלונות ראווה, על אריזות מזון ואפילו על מכסה מילוי הדלק של מכוניתנו.

ישנן מדבקות ייחודיות עם חיתוך צורני, וזאת הודות לפלוטר חיתוך מדויק שעובר עם ראש החיתוך שלו עם סכין לאורך כל כיפופי ופתולי הפריסה, חותך את פני השטח העליונים של הסרט בעשיריות של מילימטר וגולף את קווי המתאר המדויקים של השבלונה. כך המדבקה נשארת שלמה ויהיה לכם קל לקלף אותה מהשבלונה. 

פעולה טכנולוגית מורכבת כל כך כמו הדפסת מדבקות ויתרה מכך, ייצור מדבקות בהתאמה אישית עם לוגו, חייבים לסמוך על מומחים מנוסים העובדים על ציוד דפוס מקצועי. בית הדפוס Pixelim משתמש בעבודתו בציוד החדיש ביותר של מיטב היצרנים בעולם, אשר בידי מומחים מוסמכים הוא מסוגל לפתור במהירות וביעילות את הבעיות הטכנולוגיות והעיצוביות המורכבות ביותר. ייצור מדבקות על נייר עם סרט דביק וסרטים בפורמטים שונים. זו ההתמחות הישירה שלנו כבית דפוס מודרני. המתמחה בהדפסת מוצרי פרסום.בית הדפוס שלנו עיבד זמן רב ובהצלחה את כל הניואנסים של הטכנולוגיה של הדפסת וגזירת מדבקות על נייר דבק והוא מוכן למלא כל הזמנה להדפסת מדבקות באיכות גבוהה. ניתן להזמין הדפסת מדבקות בפורמטים שונים – מלבניים, עגולים, וכל צורה אחרת שתרצו. 

 
סל הקניות
אין מוצרים בעגלה!
+ הוסף חדש
0