הדפסה על פרספקס מחיר

הדפסה על פרספקס מחיר

GLASS

הדפסה על פרספקס מחיר

הדפסה על פרספקס מחיר הדפסות בכל הגדלים הדפסה על פרספקס מחיר ניתן להזמין הדספות עד דלת הבית בית הדפסות מחיר

ההדפסה מתבצעת ע”י מדפסת HP SCITEX עם דיו מקורי!

הדפסה על זכוכית נחשבת לדבר מאוד יוקרתי ואיכותי.
ההדפסה מתבצעת בשישה צבעים, או ארבעה צבעים בשימוש עם צבע לבן, דבר המקנה לתמונה חדות באופן בלתי רגיל.

דברו איתנו / או להזמנות 1700-706-906

להזמנות

הדפסה על זכוכית

GLASS

הדפסה על פרספקס מחיר

התצלום שלך מאחורי פרספקס: עיצוב תמונות פרספקס (זכוכית אקרילית) אישיות לביתך – זוהר צבעוני עם קצה מלוטש. תדפיסו תמונה משלכם על פרספקס.

תמונות מפרספקס – התצלום שלך מוצג באלגנטיות מאחורי זכוכית אקרילית
מזה מספר שנים גלריות ומוזיאונים משתמשים בהדפסה על פרספקס לצורך הצגת תמונות באיכות מיטבית. צור גלריה קטנה בארבעת הקירות שלך עם הדפסת הזכוכית האקרילית האיכותית מבית STARSPRINT. בזכות טכניקת הצבעים המבריקה בעת הדפסה על פרספקס, כל גווני הצבע של המוטיב הרצוי שלך מוצגים בצורה מציאותית בכל פרט ופרט.
עובי החומר של הפרספקס המודפס מבטיח גם אפקט מרחבי ועומק עצום – אפקט התלת מימד מובטח! תקבל הדפס ישיר ללא מסגרת של התמונה האישית שלך על פרספקס, המסופק באיכות גבוהה. זה, כביכול, הדבר הכי יפה שאתה יכול “לעשות” לתמונות שלך!

תמונת פרספקס: שווה יותר מאלף מילים

האם אתם מחפשים מתנות צילום איכותיות, אלגנטיות ואישיות ? עם תמונה המודפסת ישירות מאחורי זכוכית אקרילית תוכל להשיג זאת! הכניסו את חבריכם להנאה חלומית מהמראה המבריק עם מבט על תמונה אישית מאחורי זכוכית אקרילית . עם תמונת פרספקס (זכוכית אקרלית) מקבלים אובייקט פוטו-ריאליסטי עם צבעים עזים. אתה יכול אפילו לקרוא לזה הסוג המוביל של ציורי הקיר ! הוא מציג את המוטיב הרצוי לכם בצורה יפה ומסוגננת.
תמונה בהדפסת UV ישירה על פרספקס בהחלט משמחת את מי שמקבל אותה!
תמונות על פרספקס – הזיכרונות שלך על תמונה מפוארת

זכוכית אקרילית מוכרת לרוב רק בשם “פרספקס” – אל תתנו לזה לבלבל אתכם, זה אותו חומר. ואל דאגה, איננו משתמשים בהדפסת נייר בעת הדפסת הזכוכית האקרילית. העיצוב שלך מודפס על גב הפרספקס באיכות הדפסה מבריקה ויש לו רקע לבן. כך הצבעים במוטיב הרצוי באמת מוטמעים בתמונה ומוגנים בנוסף.
טיפ קטן מאיתנו: שדרוג תמונת הפרספקס שלך על ידי הצמדת מקור אור מאחורי פלטת הזכוכית האקרילית. זה יגרום לתמונה להיות זוהרת ומרשימה עוד יותר!

באמצעות בית הדפוס המתקדם Pixelim, תמונות הפרספקס שלכם יהיו יותר מסתם אביזר מסוגנן, בזכות שימוש בחומרים איכותיים, בטכנולוגיית הדפסה מובילה וכמובן- באנשי צוות טכני מקצועיים.

בין אם מעוניינים להדפיס תמונות של חגיגות משפחתיות ובין אם אלו תמונות יפות מחופשת הקיץ האחרונה שלך: אנחנו רוצים לשמור על זיכרונותינו היקרים בחיים בצורה מיוחדת. תוכלו להציג את התמונות שלכם בצורה מרשימה במיוחד על גבי פרספקס.

אנו מדפיסים את תמונתכם על זכוכית אקרילית אמיתית, המעניקה לתמונה אופי אצילי ואפקט עומק מרגש. הודות לפורמטים רבים , אתה יכול לבחור את גודל התמונה המודפסת על הפרספקס, כך שתתאים לחלל המגורים שלך, המשרד שלך, או לכל חלל אחר אותו תרצה לעצב.

 

סל הקניות
אין מוצרים בעגלה!
+ הוסף חדש
0